Edukacja poza klasą - warsztaty w Punkcie Informacji Turystycznej
"Edukacja poza klasą-poznawanie innowacyjnych metod nauczania" POWERSE-2016-1-PL01-KA101-025628 to jedna z metod wykorzystywanych w nauczaniu przedmiotów zawodowych w technikum hotelarskim.
Klasa I TH w ramach przedmiotu zawodowego uczestniczyła w warsztatach w Punkcie Informacji Turystycznej.
Bolesławiecki Punkt Informacji Turystycznej Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej to miejsce chętnie odwiedzane przez turystów i mieszkańców Bolesławca. Dla wszystkich zainteresowanych zwiedzaniem naszego miasta dostępne są informacje o najciekawszych miejscach, szlakach turystycznych i zabytkach. W punkcie rozdawane są plany Bolesławca, ulotki z bazą noclegową i gastronomiczną, ulotki o atrakcjach turystycznych oraz o bieżących wydarzeniach w mieście i regionie. Pracownicy punktu prowadzą sprzedaż albumów, planów, map turystycznych Bolesławca i okolic.
W stałej ofercie znajdują się wyroby największych producentów ceramiki w regionie: ceramika użytkowa, dekoracyjna zdobiona wzorami podstawowymi (stempelki) oraz unikatowymi, czyli malowanymi ręcznie.
Obsługa klientów odbywa się w języku angielskim i niemieckim.
Uczniowie otrzymali bezpłatne materiały reklamowe, które zostaną również wykorzystane na lekcjach z języków obcych i geografii.
Klasa I TH w ramach przedmiotu zawodowego uczestniczyła w warsztatach w Punkcie Informacji Turystycznej.
Bolesławiecki Punkt Informacji Turystycznej Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej to miejsce chętnie odwiedzane przez turystów i mieszkańców Bolesławca. Dla wszystkich zainteresowanych zwiedzaniem naszego miasta dostępne są informacje o najciekawszych miejscach, szlakach turystycznych i zabytkach. W punkcie rozdawane są plany Bolesławca, ulotki z bazą noclegową i gastronomiczną, ulotki o atrakcjach turystycznych oraz o bieżących wydarzeniach w mieście i regionie. Pracownicy punktu prowadzą sprzedaż albumów, planów, map turystycznych Bolesławca i okolic.
W stałej ofercie znajdują się wyroby największych producentów ceramiki w regionie: ceramika użytkowa, dekoracyjna zdobiona wzorami podstawowymi (stempelki) oraz unikatowymi, czyli malowanymi ręcznie.
Obsługa klientów odbywa się w języku angielskim i niemieckim.
Uczniowie otrzymali bezpłatne materiały reklamowe, które zostaną również wykorzystane na lekcjach z języków obcych i geografii.