Mobilny urlop w najpiękniejszej wersji
Dbając o wszechstronny rozwój Naszych uczniów pozwalając na rozwój Ich potencjału zawodowego dnia 20 listopada 2013 grupa 30 osób z klas I TH, II TTR, III TTR, 4TT wraz z opiekunami Bogumiłą Sikorą i Barbarą Zięciną skorzystała z oferty wyjazdowej w ramach projektu MKZII na Międzynarodowe Targi Turystyki i Caravaningu w Lipsku.
Podróż caravanem lub camperem zawsze była synonimem wolności, radości życia i miłości do przyrody. Dlatego różnorodność mobilnego urlopu stanowiła temat przewodni Międzynarodowych Targów Turystyki i Caravaningu. Producenci z różnych krajów zaprezentowali najróżniejsze pojazdy we wszystkich klasach cenowych. Niedrogie wersje podstawowe, luksusowe modele o lekkiej konstrukcji czy campery stworzone do podróży z dziećmi – wybór dopasowanych do potrzeb i marzeń pojazdów był nieograniczony. Zainteresowani korzystając z bezpośredniego kontaktu z producentami i mieli możliwość porównania licznych modeli pojazdy do spędzania wolnego czasu.
Uczestnicy wyjazdu mieli możliwość zapoznania z ofertą prezentujących się firm z różnych krajów, które przedstawiały urokliwe miejsca wypoczynku. Stanowiska targowe udekorowane w sposób typowy dla poszczególnych państw wprowadzały odwiedzających w niepowtarzalny nastrój panujący danym rejonie turystycznym. Tegoroczni partnerzy targów – Tunezja, niemieckie Rudawy i Großenhain – oczarowały lokalnym folklorem, tradycyjnym rzemiosłem, regionalnymi pysznościami i wspaniałymi ofertami turystycznymi.
Odwiedzający Międzynarodowe Targi Turystyki i Caravaningu mieli również możliwość bezpośredniego poznania oferty Polski. Poza atrakcjami kulinarnymi poszczególne firmy i organizacje turystyczne z różnych województw oferowały zainteresowanym najciekawsze możliwości spędzenia urlopu w kraju. Były to:
· Wielkopolska Organizacja Turystyczna
· Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
· Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna
· Miasto Gdańsk
· Poltourist
· Arka Medical Spa
· Uzdrowisko Kołobrzeg
· Uzdrowisko Świnoujście
Uczestnicy wrócili do kraju z torbami reklamowymi wypełnionymi najnowszymi katalogami, folderami oraz potwierdzoną umiejętnością komunikatywnego posługiwania się językiem niemieckim lub anglelskim.






