Program wsparcia uczniów w nauce czytania i pisania Metodą Ortograffiti

1 czerwca zakończył się projekt zajęć ortograficznych dla uczniów klas 1 technikum „ORTOGRAFFITI” prowadzonych przez pana Pawła Domzalskiego w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Od września wybrani uczniowie z problemami dyslektycznymi także będą pracować tą metodą. Efekty zaczynają być widoczne, co potwierdzają uczniowie chodzący na zajęcia.
Seria zeszytów Ortograffiti dla gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych została tak pomyślana, by ćwicząc poprawność pisania, uczeń opanował kolejno zasady pisowni, stosował je w praktyce i samodzielnie kontrolował swój zapis. Ćwiczenia zaprojektowano dwutorowo – uczeń gruntownie poznaje poszczególne zasady ortograficzne i równolegle ćwiczy spostrzegawczość, percepcję, pamięć wzrokowo-słuchową, koncentrację uwagi, a także wyobraźnię przestrzenną i umiejętności grafomotoryczne. W serii znajdują się również zeszyty z ćwiczeniami rozwijającymi umiejętność czytania, rozumienie czytanego tekstu, doskonalącymi funkcje słuchowo-językowe.
Seria zeszytów Ortograffiti dla gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych została tak pomyślana, by ćwicząc poprawność pisania, uczeń opanował kolejno zasady pisowni, stosował je w praktyce i samodzielnie kontrolował swój zapis. Ćwiczenia zaprojektowano dwutorowo – uczeń gruntownie poznaje poszczególne zasady ortograficzne i równolegle ćwiczy spostrzegawczość, percepcję, pamięć wzrokowo-słuchową, koncentrację uwagi, a także wyobraźnię przestrzenną i umiejętności grafomotoryczne. W serii znajdują się również zeszyty z ćwiczeniami rozwijającymi umiejętność czytania, rozumienie czytanego tekstu, doskonalącymi funkcje słuchowo-językowe.