SUKCESY NASZYCH UCZNIÓW-I i II PODIUM W „UCZNIOWSKICH MINI PROJEKTACH BADAWCZYCH W ZAKRESIE INNOWACYJNEGO ZASTOSOWANIA W PRAKTYCE WIEDZY Z OBSZARU DANEGO ZAWODU”
W dniach 26 i 31 marca 2015 uczniowie naszej szkoły uczestniczyli  w obronach mini projektów uczniowskich  realizowanych w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II”. Obrona była zwieńczeniem  wielotygodniowej pracy uczniów pod opieką promotorów. Projekty mogły mieć charakter charakter badawczy (empiryczny) lub wykonawczy   np. wytworzenie modelu, pomocy naukowej, patentu technologicznego, itp. Technikum organizacji reklamy  reprezentowali następujący uczniowie : Sara Michałowicz, Anna Skibicka, Natalia Kaleta pod opieką pani Edyty Chomiaczewskiej ,a technikum żywienia i usług gastronomicznych :Anna Junak, Joanna Bigos ,Jakub Czyżewski   pod opieką Małgorzaty Plis-Lozer. Żywieniowcy przygotowali projekt pt Nastolatek w „konflikcie” ze zdrowym trybem życia.
Każdy z projektów musiał   być  zakończony opracowaniem przez wykonawcę pracy pisemnej, która w swojej formie zbliżona była do dawnej pracy dyplomowej w technikum lub pracy magisterskiej. Wykonawcy uczniowskich mini projektów badawczych zobowiązani byli do publicznego zaprezentowania swoich wyników w pracy w formie prezentacji multimedialnej (w określonym czasie)oraz ich „obrony” w formie odpowiedzi na pytania ekspertów z danej dziedziny oraz pytania zadawane przez publiczność. Nasi uczniowie spisali się na medal: ekipa technikum organizacji reklamy zajęła 1 miejsce w swoim zawodzie a uczniowie technikum żywienia i usług gastronomicznych 2 miejsce(na 17 drużyn).Konkurs zasięgiem obejmował województwo dolnośląskie. Dzięki projektom poprawiła się  jakość pracy szkoły dzięki doposażeniu w nowe środki dydaktyczne  a młodzież:
- Poszerzyła wiedzę i umiejętności zarówno w teorii jak i praktyce
 - Nabyła umiejętności pracy zespołowej
 - Zmieniła świadomość na temat zdrowego sposobu odżywiania się
 - dowiedziała się jak ważne jest regularne spożywanie posiłków i uprawianie sportów
 - wzmocniła umiejętność pracy w grupie
 - pogłębiła umiejętności analizowania i wyciągania wniosków
 
Prace były również oceniane pod kątem  innowacyjności , zgodność projektu z zatwierdzonym tematem, opisu wniosków odnoszących się do stopnia osiągnięcia założonych celów , możliwości wykorzystania w praktyce zaprezentowanych rozwiązań, sposobu zaprezentowania rezultatów projektu (dokumentacja fotograficzna,  wykresy, mapy, diagramy, schematy, dokumentacja technologiczna, wytworzony model, pomoc naukowa) wraz ze wskazaniem wykorzystanych źródeł i bibliografii)itd.
Gratulujemy sukcesu!!!!!
 
 
 
 
 
 






