Ważny komunikat!
Drodzy Państwo! Ze względu na zmiany w administrowaniu stron ZSOIZ informujemy, że wszystkie materiały (artykuły, zdjęcia, filmiki i inne załączniki), które mają być umieszczone na:
- stronie internetowej naszej szkoły oraz w Kronice Szkolnej należy wysyłać na adres mailowy: moderatorstronyzsoiz@wp.pl
- na szkolnym Facebooku na adres mailowy: facebookzsoiz@wp.pl
Nie będziemy zamieszczać materiałów wysyłanych na maile prywatne oraz informacji wysłanych w wiadomościach Facebookowych. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad.
- stronie internetowej naszej szkoły oraz w Kronice Szkolnej należy wysyłać na adres mailowy: moderatorstronyzsoiz@wp.pl
- na szkolnym Facebooku na adres mailowy: facebookzsoiz@wp.pl
Nie będziemy zamieszczać materiałów wysyłanych na maile prywatne oraz informacji wysłanych w wiadomościach Facebookowych. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad.