Zakończono szóstą edycję programu wsparcia uczniów w nauce czytania i pisania Metodą Ortograffiti
1 czerwca 2019 roku zakończono 6 edycję projektu zajęć ortograficznych dla uczniów technikum prowadzonych przez Pana Pawła Domzalskiego w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Ortograffiti jest metodą, która:
- ma podwaliny naukowe – odwołuje się do spójnego zbioru reguł z zakresu psychologii, pedagogiki i terapii pedagogicznej;
- jest stosowana celowo i świadomie – wykorzystuje się ją w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia, by pomóc im przezwyciężyć te trudności;
- ma charakter powtarzalny i systematyczny – składa się z szeregu usystematyzowanych, wzorcowych działań, które powtarzane wielokrotnie, przyniosą oczekiwany skutek;
- wskazuje, jak należy postępować, by dojść do założonego celu – dysponuje zestawem ćwiczeń i pomocy dla uczniów oraz obudową dydaktyczną dla nauczycieli.
- ma podwaliny naukowe – odwołuje się do spójnego zbioru reguł z zakresu psychologii, pedagogiki i terapii pedagogicznej;
- jest stosowana celowo i świadomie – wykorzystuje się ją w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia, by pomóc im przezwyciężyć te trudności;
- ma charakter powtarzalny i systematyczny – składa się z szeregu usystematyzowanych, wzorcowych działań, które powtarzane wielokrotnie, przyniosą oczekiwany skutek;
- wskazuje, jak należy postępować, by dojść do założonego celu – dysponuje zestawem ćwiczeń i pomocy dla uczniów oraz obudową dydaktyczną dla nauczycieli.