Skip to content Skip to navigation

Kawa, marka i pasja – uczniowie IV TRS w palarni „Czarna Jagoda”

24 września uczniowie klasy IV TRS o specjalizacji reklama udali się na wycieczkę zawodoznawczą do wyjątkowego miejsca – rzemieślniczej palarni kawy Czarna Jagoda w Chocianowie.

Ta niewielka, lokalna palarnia powstała z pasji i fascynacji właścicieli światem kawy. To oni, eksperymentując z wyborem zielonych ziaren i doborem procesu wypalania, postanowili tworzyć kawę o wyjątkowym smaku i aromacie. Dzięki temu ich produkty trafiają do świadomych klientów – prawdziwych pasjonatów tego niezwykłego napoju.

Podczas wizyty uczniowie mieli okazję nie tylko poznać tajniki powstawania kawy, ale również zobaczyć, jak od kuchni wygląda proces budowania marki. Przyszli marketingowcy dowiedzieli się, jak ważne jest tworzenie spójnej tożsamości produktu, budowanie zaufania i lojalności klientów, a także wyróżnianie się na tle konkurencji.

Wycieczka była nie tylko aromatyczną podróżą w świat kawy, ale również inspirującą lekcją o tym, jak pasja i pomysł mogą stać się fundamentem dla sukcesu marki.
 

d3cb2801-0556-43a4-9bde-723189908f42.jpg

7e0d0566-ae3d-4c85-aae5-0188badb141d.jpg

deb6c6c1-4ba1-466e-9afe-483e8d44cd14.jpg

cf5fc02b-e047-4edf-a50c-27d4dddd3889.jpg

5c6675fe-c26c-4f25-96dc-fd8afa5c0ce3.jpg

e8f05fc8-5d75-494d-a0ed-a74ff72ce613.jpg

afce187d-1380-4b5a-8902-31c63cb2ce0d.jpg

fa89d18f-1d82-4ba8-9ed6-1134755c221d.jpg

7371f673-2a95-49ba-bd8c-7c750be58eb3.jpg

c689767e-c358-4afa-9cc2-a3dce219262d.jpg

a5eefe6e-310f-432a-8972-96c61df9f586.jpg

ca299555-fbab-427a-971a-0a445ce20572.jpg

a1a89e92-ea79-445b-95c1-8f792966f8ca.jpg

Typ: 
Zwykła