Wysłane przez moderator w śr., 05/03/2023 - 08:38
.
W ostatnich dniach kwietnia odbyły się zajęcia języka niemieckiego z wykorzystaniem metody projektu. Celem pracy było zaplanowanie pikniku przez uczniów klasy I TŻH i I TE Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Bolesławcu. Ważnym aspektem pracy metodą projektu jest zintegrowanie uczniów i rozwijanie umiejętności organizacyjnych oraz pracy w grupie.
Każda grupa projektowa miała za zadanie przygotować propozycję programu pikniku oraz zająć się organizacją różnych aspektów wydarzenia. Każda grupa miała do wykonania określone zadania, takie jak przygotowanie listy zakupów, potraw, akcesoriów, potencjalnych atrakcji, zaprojektowanie plakatu, wybór odpowiedniej lokalizacji oraz ustalenie kosztów.
Podczas zajęć uczniowie omawiali różne pomysły i planowali poszczególne elementy pikniku. Wymieniali się opiniami i konsultowaliśmy decyzje, aby zapewnić udaną organizację imprezy. Grupy projektowe omawiały swoje propozycje i wybierały najlepsze rozwiązania. Zaproponowano różnorodne atrakcje, takie jak turniej piłki nożnej, mecz siatkówki, konkursy kulinarne oraz liczne zabawy i konkursy dla uczestników.
Kolejnym ważnym krokiem było ustalenie kosztów i sposobu finansowania imprezy. Grupy przygotowały kosztorysy, które obejmowały wszystkie potrzebne materiały i atrakcje. Niektóre grupy ustaliły, że uczniowie będą mieli możliwość sprzedaży różnorodnych produktów podczas pikniku, co pomoże w pokryciu kosztów.
Na zakończenie zajęć omówiono plan dalszych działań oraz podsumowano dotychczasowy postęp prac. Uczniowie byli bardzo zaangażowani w projektowanie pikniku i chętnie włączali się w dyskusję na temat różnych kwestii. Organizacja pikniku była także cennym doświadczeniem dla uczniów, którzy mieli okazję nauczyć się planowania i organizacji imprez, jak również pracy w grupie i rozwiązywania problemów.
Wnioski z projektu były bardzo pozytywne, a uczniowie byli zadowoleni z efektów swojej pracy. Zorganizowany piknik to nie tylko świetny sposób na spędzenie czasu z przyjaciółmi, ale także okazja do poszerzenia swoich umiejętności i rozwijania kompetencji społecznych.
Podsumowując, praca nad projektem związana z zaplanowaniem pikniku była bardzo owocna i dostarczyła uczniom wiele cennych doświadczeń związanych z organizacją wydarzeń. Wierzymy, że majowe pikniki okażą się sukcesem i dostarczą uczestnikom wiele pozytywnych wrażeń.
Każda grupa projektowa miała za zadanie przygotować propozycję programu pikniku oraz zająć się organizacją różnych aspektów wydarzenia. Każda grupa miała do wykonania określone zadania, takie jak przygotowanie listy zakupów, potraw, akcesoriów, potencjalnych atrakcji, zaprojektowanie plakatu, wybór odpowiedniej lokalizacji oraz ustalenie kosztów.
Podczas zajęć uczniowie omawiali różne pomysły i planowali poszczególne elementy pikniku. Wymieniali się opiniami i konsultowaliśmy decyzje, aby zapewnić udaną organizację imprezy. Grupy projektowe omawiały swoje propozycje i wybierały najlepsze rozwiązania. Zaproponowano różnorodne atrakcje, takie jak turniej piłki nożnej, mecz siatkówki, konkursy kulinarne oraz liczne zabawy i konkursy dla uczestników.
Kolejnym ważnym krokiem było ustalenie kosztów i sposobu finansowania imprezy. Grupy przygotowały kosztorysy, które obejmowały wszystkie potrzebne materiały i atrakcje. Niektóre grupy ustaliły, że uczniowie będą mieli możliwość sprzedaży różnorodnych produktów podczas pikniku, co pomoże w pokryciu kosztów.
Na zakończenie zajęć omówiono plan dalszych działań oraz podsumowano dotychczasowy postęp prac. Uczniowie byli bardzo zaangażowani w projektowanie pikniku i chętnie włączali się w dyskusję na temat różnych kwestii. Organizacja pikniku była także cennym doświadczeniem dla uczniów, którzy mieli okazję nauczyć się planowania i organizacji imprez, jak również pracy w grupie i rozwiązywania problemów.
Wnioski z projektu były bardzo pozytywne, a uczniowie byli zadowoleni z efektów swojej pracy. Zorganizowany piknik to nie tylko świetny sposób na spędzenie czasu z przyjaciółmi, ale także okazja do poszerzenia swoich umiejętności i rozwijania kompetencji społecznych.
Podsumowując, praca nad projektem związana z zaplanowaniem pikniku była bardzo owocna i dostarczyła uczniom wiele cennych doświadczeń związanych z organizacją wydarzeń. Wierzymy, że majowe pikniki okażą się sukcesem i dostarczą uczestnikom wiele pozytywnych wrażeń.
.
Typ:
Zwykła