Wysłane przez moderator w śr., 12/15/2021 - 13:32
.
Nauczyciele działu gastronomicznego poszukując innowacyjnych form prowadzenia zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych dla dzieci i młodzieży nieustannie poszerzają swój warsztat pracy. W tym celu podczas pracy dydaktyczno-wychowawczej wykorzystują metody i formy kształcenia które zostały poznane przez nauczycieli ZSOiZ podczas międzynarodowych szkoleń oraz obserwacji zajęć w zagranicznych instytucjach w ramach realizacji projektu Erasmus+ p.n. ”Kreatywny zespół szkolny” oraz „Innowacyjny nauczyciel”.
W ramach realizacji założeń projektowych i wzajemnego dzielenia się dobrymi praktykami nauczyciele ZSOiZ dnia 14.12.2021r. przeprowadzili, wspólnie z uczniami klasy pierwszej technikum żywienia i usług gastronomicznych, warsztaty kulinarne dla uczniów Zespołu Szkół Zakonu Pijarów w Bolesławcu.
Zabawa była jak zwykle przednia!!!
Przekazywane wzajemnie dobre praktyki mają na celu poznanie metod i form pracy z uczniami w ramach edukacji formalnej i nieformalnej i o specjalnych potrzebach oraz z grup defaworyzowanych, poznanie pozytywnych form komunikacji z uczniem, rodzicem, z innymi pracownikami, umiejętność pracy w zespole, budowanie oraz utrzymywanie prawidłowych relacji interpersonalnych, utrzymywanie dobrych kontaktów z uczestnikami zajęć podczas wykonywania zadań zawodowych.
W ramach realizacji założeń projektowych i wzajemnego dzielenia się dobrymi praktykami nauczyciele ZSOiZ dnia 14.12.2021r. przeprowadzili, wspólnie z uczniami klasy pierwszej technikum żywienia i usług gastronomicznych, warsztaty kulinarne dla uczniów Zespołu Szkół Zakonu Pijarów w Bolesławcu.
Zabawa była jak zwykle przednia!!!
Przekazywane wzajemnie dobre praktyki mają na celu poznanie metod i form pracy z uczniami w ramach edukacji formalnej i nieformalnej i o specjalnych potrzebach oraz z grup defaworyzowanych, poznanie pozytywnych form komunikacji z uczniem, rodzicem, z innymi pracownikami, umiejętność pracy w zespole, budowanie oraz utrzymywanie prawidłowych relacji interpersonalnych, utrzymywanie dobrych kontaktów z uczestnikami zajęć podczas wykonywania zadań zawodowych.
.
Typ:
Zwykła